Splošni pogoji poslovanja
DIY NADSTREŠKI
Splošni pogoji poslovanja
GORIČAN LES, Tomaž Goričan s.p., Činžat 1, 2343 Fala, matična štev. 9414681000, ima splošne pogoje poslovanja, sprejete dne 1.1.2024, ki zavezujejo pogodbene stranke v vseh obligacijskih razmerjih, v katere stopa družba s tretjimi pravnimi in fizičnimi osebami.
Ti splošni pogoji poslovanja predstavljajo splošne pogoje pogodbe in zavezujejo enako, kakor pogodba.
Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletu in so sestavni del pogodbe ali druge poslovne listine v prometu blaga in storitev (ponudbe, naročilnice, inp.) ter s podpisom ponudbe, pogodbe ali poslovne listine ali vplačilom are ali dela kupnine po njih, naročnik ali drug poslovni partner družbe GORIČAN LES, Tomaž Goričan s.p., izrecno izjavlja, da je z njimi seznanjen.
GORIČAN LES, Tomaž Goričan s.p. predstavlja blagovno znamko DIY Nadstreški.
- Pogoji sprejema naročil
1.1. DIY Nadstreški, v nadaljevanju imenovan “ponudnik,” ponuja izdelavo in prodajo lesenih nadstreškov po predhodnem povpraševanju.
1.2. Povpraševanje za izdelavo nadstreška stranka lahko odda prek uradne spletne strani ponudnika ali po elektronski pošti.
1.3. S oddajo povpraševanja stranka potrjuje, da je seznanjena s Splošnimi pogoji poslovanja in jih sprejema.
- Izdelava ponudbe
2.1. Na osnovi prejetega povpraševanja bo ponudnik pripravil ponudbo za izdelavo nadstreška.
2.2. Ponudba bo vsebovala podatke o ceni, času izdelave, plačilnih pogojih ter drugih relevantnih informacijah.
- Sklenitev pogodbe
3.1. Pogodba med stranko in ponudnikom bo sklenjena, ko stranka potrdi sprejem ponudbe in plača morebiten avans.
3.2. Z izdajo naročila ali plačilom avansa stranka potrjuje svoje strinjanje s pogoji ponudbe in Splošnimi pogoji poslovanja.
- Cena in plačilo
4.1. Cene nadstreškov so navedene v ponudbi in so izražene v evrih.
4.2. Stranka je dolžna plačati dogovorjeni avans ob sklenitvi pogodbe, razen če ni drugače dogovorjeno.
4.3. Preostali del cene nadstreška je stranka dolžna poravnati najkasneje ob izvedbi montaže oz. v skladu s sporazumom med stranko in ponudnikom.
- Izdelava in dobava
5.1. Čas izdelave nadstreška je naveden v ponudbi. Rok se lahko podaljša zaradi nepredvidenih okoliščin, ki so izven nadzora ponudnika.
5.2. Dostava nadstreška na lokacijo stranke je vključena v ceno in bo izvedena v dogovorjenem času.
5.3. Izvajalec bo naročnika opozoril na možnosti poškodb materiala, ki nastanejo zaradi pritrjevanja ali obremenitev ob montaži in ne odgovarja zaradi poškodb v obliki razpok, loma marmorja, granita, keramike in drugih talnih ter stenskih materialov v posledici montaže.
5.4. Ob sami vgradnji so dopustna odstopanja v izmerah in konstrukciji največ v okviru dovoljenih toleranc od +/- 1,5 glede na vrsto vgradnje.
- Pravice in dolžnosti strank
6.1. Stranka je dolžna zagotoviti ustrezno lokacijo za montažo nadstreška ter omogočiti dostop do nje.
6.2. Stranka mora zagotoviti električne in druge potrebne priključke za montažo, če so potrebni.
6.3. Stranka je dolžna podpisati primopredajni zapisnik ob dokončanju montaže in potrditi pravilnost izvedbe storitve.
6.4. Naročnik mora poskrbeti za legalnost izvedbe montaže in v ta namen pridobiti potrebno gradbeno in projektno dokumentacijo ter potrebne upravne odločbe.
- Jamstvo in garancija
7.1. Ponudnik zagotavlja garancijo za kakovost izdelave in materialov za nadstrešek, kot je navedeno v posebnem garancijskem dokumentu.
7.2. Prodajalec daje takšna jamstva za blago, kakršna je dobil od dobavitelja.
7.3. Prodajalec ne prevzema nobenega jamstva za blago v primerih, kjer je škoda nastala zaradi
nestrokovne uporabe ter nepooblaščenega in nestrokovnega posega v samo blago ali zaradi
nestrokovnega, pomanjkljivega ali neskrbnega ravnanja z blagom.
7.4. Prodajalec ne odgovarja za nikakršno škodo, ki bi nastala kupcu kot posledica njegovih zamud pri
izpolnjevanju njegovih obveznosti, predvsem pa ne zaradi nepravilnih ali netočnih podatkov,
projektov, specifikacij in drugih informacij, ki jih je zagotovil kupec.
7.5. Garancija ne velja za nobeno poškodbo, ki je nastala zaradi nestrokovnega ravnanja. Kupec mora
opraviti vizualno kontrolo blaga še pred montažo ali raztovorom in s fotografijami in zapisnikom
dokumentirati kakršnokoli škodo oz. poškodbo, nastalo pred montažo ali raztovorom.
7.6. Če je kupec že vgradil ali pustil vgraditi poškodovane izdelke z očitnimi stvarmi napakami, za
katere pri prodajalcu predhodno ni uveljavljal garancije, garancije za takšne izdelke kasneje ne more
več uveljavljati.
7.7. Prodajalec ne jamči za popolno ujemanje barvnih odtenkov vseh lesenih ali kovinskih elementov,
kritine, žlebov, cevi in drugih izdelkov, ki so barvani, prašno barvani, in izdelkov, proizvedenih iz
barvanih kolutov. Posebej pri barvah RAL 9006 in 9007 se vedno pojavlja rahlo barvno odstopanje. Te
izdelke lahko po naročilu prodajalec prašno pobarava in s tem zagotovi popolno barvno skladnost
izdelkov.
- Spremembe in preklic naročila
8.1.. Stranka lahko zahteva spremembe naročila le s pisnim soglasjem ponudnika.
8.2. Stranka lahko prekliče naročilo, vendar lahko to povzroči dodatne stroške in izgubo avansa, kot določeno v ponudbi.
9. Reklamacija
9.1. Prodajalec sprejema kakršnokoli reklamacijo le v pisni obliki, s priloženimi fotografijami, ki
vključujejo tudi ustrezne podatke za identifikacijo dobavljenega blaga, s podrobnim opisom, stopnjo
in odkritjem napake, ki je podprta z ustrezno dokumentacijo (ponudba, račun, načrt).
9.2. Kupec v primeru reklamacije reklamiranega blaga ne sme uporabiti/montirati/prodati, dokler
reklamacija ni rešena. Zraven tega mora kupec prodajalčevemu predstavniku omogočiti, da pregleda
reklamirano blago oziroma da uredi pregled reklamiranega blaga tretji osebi.
9.3. Pri prejemu reklamacije mora prodajalec, potem ko se prepriča, da je reklamacija tehtna, dati
predlog za poravnavo reklamacije z znižanjem cene ali nadomestno dobavo, odvisno od vrste in
stopnje napake. Če je tehnično upravičeno, da izdelka ni mogoče vgraditi ali uporabiti, in se zato
izdelek zamenja, se dodatni čas, ki je potreben za dostavo nadomestnega proizvoda, ne more šteti
kot zamuda dobave glede na prvotní dobavni rok.
10 Tolerance
10.1. Dimenzijske tolerance: Dovoljene dimenzijske tolerance za nadstreške in konstrukcijske
elemente so ±10 mm, razen če ni drugače dogovorjeno s stranko.
10.2. Barvne tolerance: Barvna odstopanja do ±10 % so možna zaradi različnih serij materialov in
različnih proizvodnih tehnik. Barvne razlike, ki so v tem okviru, se ne štejejo kot napaka.
10.3. Materialne tolerance: Dovoljena odstopanja v kakovosti lesa ali kovine so v skladu z veljavnimi
industrijskimi standardi. Manjše naravne nepopolnosti v lesu (kot so grče, razpoke, smolnice) niso
predmet reklamacij, če so v skladu z veljavnimi standardi.
10.4. Tolerance pri namestitvi: Odstopanja pri namestitvi do ±50 mm se štejejo za sprejemljiva.
Stranka mora zagotoviti ustrezne pogoje na lokaciji za namestitev (kot so ravnost površine).
10.5. Kritina in vodoodbojnost: Kljub uporabi kakovostne kritine v vseh vremenskih razmerah ne
moremo zagotoviti popolne vodoodpornosti površine pod streho. V primeru močnega vetra in dežja
pod kotom obstaja možnost, da se površina zmoči.
10.6. Odstopanja pri izdelave: Odstopanja pri izdelavi, ki so manjša od 5 % končne dimenzije ali teže
izdelka, se štejejo za sprejemljiva in niso predmet reklamacije.
11. Višja sila
11.1. Prodajalec in kupec nista odgovorna za pravne posledice kršitve pogodbe, če je do kršitev
pogodbe prišlo zaradi višje sile. Izraz »višja sila« pomeni vse izredne in nepredvidljive dogodke, na
katere prodajalec in kupec ne moreta vplivati, jih preprečiti in so zunaj dosega njunega poslovanja.
Pomanjkanje blaga na trgu šteje kot višja sila. Slabe vremenske razmere štejejo kot višja sila. Takšne
okoliščine v času njihovega trajanja prodajalca oproščajo izpolnitve obveznosti in odškodninske
odgovornosti zaradi neizpolnjevanja pogodbenih obveznosti. O obstoju takšnih okoliščin mora
prodajalec nasprotno stranko obvestiti takoj, ko izve za njihov nastop.
12. Pravna pristojnost
12.1. Morebitni spori med stranko in ponudnikom se rešujejo pred pristojnim sodiščem v kraju, kjer ima ponudnik sedež.
Z uporabo storitev ponudnika DIY Nadstreški, stranka izraža svoje strinjanje s temi Splošnimi pogoji poslovanja. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb v teh pogojih, ki bodo veljale po objavi na uradni spletni strani.
13. Obvestilo o zbiranju podatkov
13.1. Vaše osebne podatke zbiramo izključno za namene zagotavljanja naših storitev in izpolnjevanja pogodbenih obveznosti. Ti podatki se lahko uporabijo tudi za izboljšanje naših storitev in prilagajanje vaše izkušnje.
Z uporabo storitev ponudnika DIY Nadstreški, stranka izraža svoje strinjanje s temi Splošnimi pogoji poslovanja. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb v teh pogojih, ki bodo veljale po objavi na uradni spletni strani.